ОПЛАТА
-Готівковий розрахунок.
Оплата готівкою проводиться в магазинах в національній валюті.
-Безготівковий розрахунок.
Оплата товару можна здійснити через касу банку, мобільний додаток, або термінал.
Для оплати товару необхідно оформити заявку і дочекатися рахунок-фактуру від нашого менеджера (ціни вказані без ПДВ).
-Оплата частинами від ПриватБанк та Monobank.
Оформлення покупки в «Оплату частинами» та «Миттєва розстрочка» відбувається online, не потрібно йти до банку або їхати до нас. Покупку Ви підтверджуєте в мобільному додатку вашого банку.
ДОСТАВКА
-Ви можете забрати замовлення зі складу самостійно.
-Замовити доставку кур'єрською службою Нова Пошта, Міст Експрес та Делівері (за тарифами перевізника, за рахунок покупця)
Товар відправляється тільки після 100% оплати.
Після надсилання, Вам прийде повідомлення з номером декларації.
При отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а так само його зовнішній вигляд.
Умови гарантії
Ми надаємо гарантію на зовнішній вигляд продукції зі збереженням всіх експлуатаційних функцій протягом 12 місяців з моменту покупки при дотриманні споживачем встановлених умов монтажу та експлуатації.
У разі виявлення дефектів, наші уповноважені фахівці безкоштовно виправлять або замінять дефектні частини, якщо вони не піддаються ремонту або відновленню.
Гарантійний термін діє з моменту придбання виробу, що підтверджується чеком, і вказується в гарантійному талоні.
Гарантійне обслуговування здійснюється виробником за умови представлення покупцем необхідних документів, таких як договір надання послуг з монтажу, акт виконаних робіт, гарантійний талон і чек про придбання виробу.
Гарантійні випадки, які розглядаються (за умови правильного використання), включають:
-порушення геометрії полотна;
-деформацію декоративного покриття (за відсутності впливу зовнішніх факторів та механічних пошкоджень);
- заводський брак дверної фурнітури.
Гарантія не поширюється в разі:
-порушення рекомендацій з експлуатації,
-некваліфікованого монтажу,
-претензій до роботи фурнітури та ущільнювачів при засміченні механізмів фурнітури,
- в разі механічних пошкоджень, виниклих впливом хімічних реактивів або інших хімічно активних речовин, ситуацій непереборної сили (стихійні лиха, військові дії), ремонту, виконаному неуповноваженими фахівцями виробника, використання очисних засобів з абразивами, кислотами та інш.; технічна деформація поверхні МДФ-накладок, ПВХ-плівки або ущільнювача під впливом нагрівальних або освітлювальних приладів, відкритого полум'я та інші зовнішні фактори (такі як осідання пилу з великим вмістом заліза, влучення каміння або уламків інших будівельних матеріалів під час ремонтних робіт) також не підлягають гарантійному обслуговуванню.
-монтажні роботи здійснюються уповноваженими фахівцями виробника відповідно до ДСТУ Б В 2.6-11: 2011. Претензії до якості виконання монтажних робіт приймаються тільки в разі відсутності обробки дверних відкосів протягом 30 календарних днів з моменту монтажу.
Гарантійні зобов'язання розповсюджуються лише на продукцію, встановлену покупцем за адресою, зазначеною в гарантійному талоні. Гарантійні зобов'язання не розповсюджуються на третіх осіб, які можуть придбати виріб у покупця.
Після закінчення гарантійного терміну на виріб, виробник виконує його сервісне обслуговування за окрему оплату.
ВАЖЛИВО! Гарантійному обслуговуванню підлягають лише ті вироби, установку яких виконали уповноважені представники виробника, що дозволяє мати впевненість в точному дотриманні всіх технічних і технологічних вимог до монтажу вхідних металевих дверей.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Повернення товару
Ми працюємо відповідно до закону про захист прав споживачів, що дає змогу повернути або обмін товару впродовж 14 днів із дати покупки.
Оскільки інтернет-магазин доставляє товар на всій території України, то відлік цього терміну ми починаємо не від дня замовлення й оплати товару, а від дня отримання товару поштою.
Для повернення, звісно, буде потрібен поштовий документ про доставку (рахунку-фактура/товарна накладна).
Відповідно до статей 9 Закону про захист прав споживачів ви маєте право обміняти або повернути придбаний у нас товар упродовж 14 днів із моменту купівлі за таких умов:
-Заміні або поверненню підлягають тільки нові та невикористані предмети, які не мають слідів експлуатації (потертості, подряпин, тріщин та інших пошкоджень).
-Товар не зібраний і не вбудований і його зовнішній вигляд збережений. не була порушена цілісність упаковки товару. -Повний комплект товару, етикетки та виробничі маркування збережені.
-Надається відповідний документ, що підтверджує придбання товару (товарна накладна або рахунок-фактура)
Під час повернення товару вартість транспортних послуг дорівнює вартості доставки й оплачується покупцем.
За безплатної доставки, покупець оплачує повернення товару по тарифах перевізника.
Попередження! Якщо замовлення дверей індивідуальний (нестандартні варіанти), згідно з Постановою Кабінету Міністрастрів України від 19.03.1994 No 172 (прил. 3) (списник товарів належної якості, що не підлягають обміну (повернення)).
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.